Font Size

SCREEN

Profile

Layout

Menu Style

Cpanel

سامانه آموزش مجازی

فرم درخواست مسائل آموزشی

سامانه جامع آموزش

برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید موسسه

مراسم تودیع و تکریم دکتر محمد محسن میرباقر و معارفه دکتر سید مسعود پورسعید به‌عنوان سرپرست جدید موسسه در روز شنبه 28 بهمن ماه 1402 با حضور اعضای محترم هیات موسس و جمعی از مدیران و کارشناسان موسسه برگزار شد.

انتصاب سرپرست جدید موسسه در سال 1402

اعضا هیات امنائ موسسه در خصوص انتصاب سرپرست جدید تشکیل جلسه داده و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات  دکتر محمد محسن میرباقر طی حکمی دکتر سید مسعود پورسعید را به سمت سرپرست جدید موسسه منصوب نمودند.

با آرزوی موفقیت برای ایشان.

آغاز ثبت نام

ضمن تبریک به دانشجویان گرامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1401-1400 و همچنین خوش آمدگویی خدمت دانشجویان جدید الورود به اطلاع میرساند با توجه به آغاز ثبت نام ، دانشجویان تازه پذیرفته شده میتوانند بصورت حضوری یا غیر حضوری فرایند  ثبت نام خود را تکمیل نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09130064404 تماس حاصل فرمایید.

جهت ثبت نام غیر حضوری میتوانید مدارک ذیل را به شماره 09130064404 در واتس آپ ارسال نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید

فایل تصویر شناسنامه

فایل تصویر کارت ملی

فایل عکس 3در4

فایل تصویر آخرین مدرک تحصیلی(دیپلم و در صورت داشتن پیش دانشگاهی)

فایل تصویر آخرین ریزنمرات

رکورد شکنی در مسابقات کشوری


شکستن رکورد کشور در سازه های فشاری مسابقات سازه های ماکارونی کشور توسط دانشجویان گروه عمران موسسه آموزش عالی امین فولادشهر.

این مسابقات که با حضور بیش از ۶۰ تیم شرکت کننده از دانشگاههای بزرگ کشور همچون دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه آزاد تبریز، دانشگاه کردستان و...  در دو سطح دانشگاهی و مدارس در اصفهان برگزار شد و با جا به جایی رکورد کشور توسط دانشجویان گروه عمران موسسه آموزش عالی امین فولادشهر به میزان حدودا ۲۰۰کیلوگرم به کار خود خاتمه داد.

اعضای تیم موسسه آموزش عالی امین فولادشهر:

نیلوفر مرادزاده
مرتضی علی اصغر ماماقانی
محمدامین طالبی
ناهید داداشی

     با سرپرستی مدیر گروه محترم عمران جناب آقای دکتر صادق شهیدی


روابط عمومی موسسه آموزش عالی امین

آدرس کانال تلگرام و پیج اینستاگرام موسسه

با توجه به منویات مقام معظم رهبری در مورد بهره برداری مناسب , سالم و درست از فضای مجازی موسسه آموزش عالی امین با راه اندازی کانال و پیج علمی فرهنگی پژوهشی و خبری خود به آدرس  aminuniversity1 کلیه اخبار و اطلاعیه های خود را علاوه بر این سایت از طریق این مجاری نیز اطلاع رسانی خواهد نمود.

 

مقالات دیگر...

خبرنامه ماهانه

خودتان را از آخرین تغییرات آپدیت کنید:

اتصال به ما

 

بازدید مجازی